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Le 20 février, rencontrez @bcoulaty autour de son livre "Engagement 4.0" à la Maison du management. Infos et inscription : https://urlz.fr/8Ulh
lire la suite13 ouvrages des Editions EMS labellisés FNEGE. Félicitations aux auteurs
lire la suiteEn 2019 le site des Editions EMS fait peau neuve... à découvrir prochainement
lire la suiteMarketing et Pauvreté : Prix FNEGE du meilleur ouvrage de recherche collectif / Bonne vibrations : Prix "Coup de coeur"...
lire la suiteFrais de port offerts pour tout envoi en France métropolitaine ! Port à 1€ pour l'UE ! autres destinations : consultez nos CGV
lire la suiteFRAIS DE PORT, MANUTENTION ET EMBALLAGE : veuillez consulter notre grille dans les conditions générales de vente. Merci
lire la suiteLes ouvrages EMS sont au format ebook chez tous les distributeurs (Ibookstore d'Apple, Kindle Amazon, Kobo by Fnac, etc.) et libraires proposant ...
lire la suiteLes articles des revues Décisions Marketing, Question(s) de Management, Revue Management et Avenir, Revue internationale PME, sont disponibles à ...
lire la suiteRetrouvez de nouveaux cas pédagogiques exclusifs en ligne sur notre site http://www.cas-store.fr/
lire la suiteA professionally orientated approach for the hospitality and tourism industry
This book can be considered a study aid for improving service quality within a company. It is aimed at any person or business wishing to attain a higher level of quality when in contact with customers and suppliers.
When you work in the hotel industry you are often doing so under pressure. Combine this with the fact that the tourism sector is a vital component of French industry, as it is for most other nations of the world, and it is clear that employees need advice and support. However, there are very few books on the subjects of skills and expertise.
This book, which takes an original approach to the subject, aims to redress the balance.
This approach encompasses both the theoretical aspects – so as to explain the concepts and techniques needed for success in the industry and to promote continuous development of your skills – and the practical aspects, using real situations to illustrate the difficulties you will face. A variety of exercises will help you to boost your confidence when faced with such scenarios.
You will find this book a real help when trying to improve your skills in a particular area. At the end of each chapter you will find a selection of words and phrases in English and French which you will need to remember, as well as a series of role playing exercises which you can practice alone or in a group.
24,85 €
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17,99 €
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Collection | Pratiques d’entreprises |
Thèmes | Marketing / Vente / Distribution |
Auteur(s) | Béatrice DOGOR DI NUZZO |
ISBN | 978-2-84769-525-0 |
Année de parution | 2013 |
Nombre de pages | 322 pages |
Format | 140 x 220 |
Type d'ouvrage | Broché |
Disponible | Oui |
Prix | 24.85 |
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